حق مسلم ما

شهریور ۱۱، ۱۳۹۱

همسر رئیس جمهور مصر از محمد مرسی به دادگاه شکایت میکند !

اجلاس سران تمام شد و بیانیه بی خاصیت پایانی آن هم منتشر شد,  همه آگاهید که محمد مرسی ریاست نوبتی را به ملایان ایران اسلامی سپرد و خیلی زودتر از بقیه  تهران را ترک کرد , او تنها به تهران رفته بود , حال که همسر محمد آقا این اخبار را شنیده و عکسها را دیده و... از شوهرش به دادگاه شکایت کرده , که چرا منو نبردی ایران ....! حالا میبینه همسران سران برگشته اند با دست پر و ماه عسل همسران , سران عدم تعهد هم به سر آمده  !

دکتر بی بی اعظم السادات فراحی همسر سید دکتر محمود خالی بند , میزبان همسران سران عدم تعهد در تهران بود . و برایشان سنگ تمام گذاشت ! تا جایی که آنها مختار بودند هر چه میخواهند بعنوان هدیه به کشورشان ببرند !
هدیه بی بی اعظم به همسران سران , یه هدیه معمولی و متعارف نبود . دیگه بحث از سه کیلو پسته دامغان و یه قالیچه نیم متری تبریزو سینی مس کرمان و گز اصفهان و زعفران مشهد و نقل و نبات رضائیه و چند کاسه سفالی همدان و چاقوی زنجان و ... نبود .آنها بر سر سفره ای دعوت شده بودند که آنچه میخواستند از صنایع دستی تا آثار باستانی و تابلوهای میلیون دلاری و... میتوانستند انتخاب کنند !
یادم میاد اون خدا بیامرز که الان عضو ارشد فتنه است , منظورم همون سیدخندان است , وقتی تدارکاتچی بیت معظم و رئیس الوزرا بود , یه بار به یکی از سران یک کشوری یک آجر خام ( آجر گلی و نا پخته ) هدیه داد , چقدر بد بود آبرومون رفت ! یادم نیست به کی این هدیه رو داد . اما یادم میاد که همه ما گیس و گیس کشی کردیم که سید چرا همچین آبرو ریزی کردی , ما یک مردم مرفه هستیم , ثروتمندیم , هر روز صبحانه فسنجون میخوریم و هر شب مرغ سرخ کرده ...! حالا تو یک خشت خام هدیه میدی , حالا ما هیچی نگیم , مردم چه میگن ؟

خلاصه .... عکسهای زیر رو ببینید و مثل من حسرت بخورید و اگه خانم هستین یک کم حسودی هم اشکال نداره ... مثل خودم !
حیف شد , کاش ما هم همسر سران بودیم ! چقدر بی عرضه هستم ( خودم رو میگم نویسنده وبلاگ به کسی بر نخوره ) اقل کم عرضه نداشتم با یکی از سران عروسی کنم . خاک تو اون سرم !...
واقعا حق داشته همسر رئیس جمهور مصر شاکی بشه ! اگه من جای او بودم یکی از اون اهرام را توی سرش خراب میکردم , که همچین فرصت طلایی از همسرش گرفته !...!

پول این هدایا از کجا میاد . ؟؟؟؟؟؟ سود این رشوه دادن ها  برای مردمی که توی صف مرغ هستند چیست .؟؟؟؟؟



گذشته از همه این طنز و شوخی که کردم ! خوب به این عکسها نگاه کنید ... ! مثلا همسر سران هستند . قیافه ها مثل فاطی رخشور است . بیشتر به کلفت سران شبیه هستند . همسر اولاند , هارپر , اوباما و... چه شکلی هستند توی یه همچین مراسمی ؟ جالبه همین خانم کلیتون چند بار رفته بعضی جاهای اسلامی و یک نیمچه حجابی هم داشته ولی باز هم قیافه اش ضایع نبود ! همین خانم اوباما رنگ پوستش تیره است , با همین زنان تیره پوست سران مقایسه کنید .... ؟
من طرفداری از کسی نمی کنم, غربزده هم نیستم ولی قبول کنید حرفم بی راه نیست !