حق مسلم ما

تیر ۰۷، ۱۳۹۰

به مسجد که می روم , تحریک میشوم . وضو باطل و غسل لازم می شوم ! چه کنم ؟


من یک زن مسلمان و محجبه هستم . مادر سه شهید و خواهر دو شهید دیگر هستم . جدی پدری من بر می گردد به شهدای کربلا , یعنی پدر بزرگ جد پدریم از شهدای کربلا بوده . یک رکعت نماز قضا و یک روزه نا تمام ندارم . خمس و زکات را کامل می پردازم و سهم امام را فراموش نمی کنم . در تمام نماز جمعه ها حضور دارم و خیلی مسلمان خوبی هستم . از سران فتنه و جریان انحرافی خیلی بدم می آید و اصلا به آنها اعتقاد ندارم و ولایتمدار هستم .
مراجع گفتند که ساق پای اسب مجسمه فلانی در فلان میدان ساری باعث تحریک زنان میشود , برداریدش ... دم اسب مجسمه آریو برزن در میدانی درایلام موجب تحریک نسوان میشود و حذفش کنید ... زنان به استادیوم فوتبال نروند که تحریک میشوند با دیدن ساق پای پر موی فوتبالستها ... اشرار از خدا بی خبر به زنان در اصفهان تجاوز گروهی کردند چون لباس زنان خوب نبوده و ... و خیلی چیز های دیگه . من هم از مراجع متشکرم که اینقدر به فکر من و امثال من هستند . ممنون از شما مراجع بزرگ دینی و همه مردان ولایتمدار که اینقدر به شان و منزلت ما زنان توجه دارید . البته حق هم همین است چون خودتان به سلامتی هم مادر دارید و هم خواهر و احتمالا دختر هم .
حالا یک سئوال دارم از مراجع عالیقدر و اعظم . البته حجب و حیا اجازه نمی دهد تا شفاف سئوال کنم و مجبور هستم در لفافه بپرسم ولی میدانم چون شما حضرات آیات متخصص هستید خودتان سئوال مرا درک می کنید و جواب دندان شکن می دهید تا کور شوند همه استکبارها و صهیونیسته و همه منافق ها و کافران حربی بی دین شاهی و مخصوصا سران فتنه .
روم به دیوار من به عنوان یک زن مسلمان هر وقت می روم مسجد , حرم مطهر , امام زاده و اماکن مقدس دینی , با دیدن این ... که شبیه چیز مردانه هست , شدیدا تحریک می شوم , وضو یم باطل و غسل لازم می شوم . چه کار کنم ؟
من عاشق مسجد رفتن و عاشق اهل بیت هستم اما نمی توانم به مسجد بروم چون تحریک میشوم . اول فکر میکردم خودم تنها این اشکال را دارم , اما بعد فهمیدم همه زنان این مشکل را دارند و شدیدن تحریک میشوند .
از مراجع اعظام و برادران ولایتمدار خواهش میکنیم دستور بدهند این چیزها را از مساجد بردارند . که حضور ما در مساجد بیشتر و پر رنگ تر گردد .
آیا آقایان هم وقتی به مسجد می روند چیزی هست که ببینند و تحریک شوند ؟



برخی لینکهای پر بیننده در همین وبلاگ